Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Account

Account aanmaken, wijzigen en de voordelen

Wat heb ik aan een account?
Bij Enjoyy kun je alleen een bestelling plaatsen als je in het bezit bent van de Enjoyy Kortingspas.
De kortingen zijn namelijk alleen voor onze members. Nog geen Enjoyy kortingspas, vraag hem dan hier aan.

Enkele voordelen van een account zijn:
- Bij een nieuwe bestelling hoef je niet opnieuw je gegevens in te geven;
- Inzage in openstaande orders;
- Je geschiedenis en facturen zijn beschikbaar;
- De mogelijkheid om zelf je bestelgegevens aan te passen.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Je bent slechts één muisklik verwijderd om te beginnen.

1. Klik rechts boven op 'Inloggen'.
2. Geef je gegevens in onder het kopje 'Bestaande klant'.
3. Klik op inloggen.
4. Vul de overige velden in en klik op ‘Opslaan’ en je bent klaar.

Ook tijdens het bestelproces kun je een account aanmaken.

Een wachtwoord kiezen
Tips voor het aanmaken van een wachtwoord:

- Gebruik een uniek wachtwoord;
- Een wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, speciale tekens en cijfers;
- Gebruik minimaal 8 tekens;
- Maak geen voor de hand liggende wachtwoorden;
- Wijzig regelmatig je wachtwoord.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Log in op je account en klik op ‘Wijzigen’.  Pas je gegevens aan en klik op ‘Opslaan’.

Bestelstatus

Wat is de status van mijn bestelling?
In je account kun je de status van je bestelling zien. Volg onderstaande stappen om de status te bekijken:
1. Log in;
2. Klik op ‘Bestellingen';
3. Zoek de bestelling;
4. Hier zie je per product de status.

Wensenlijst

Een product toevoegen aan je wensenlijst
Via de onderstaande stappen kun je een product op je wensenlijst zetten:
1. Bij het gewenste product staat een knop ‘Voeg toe aan wensenlijst’, klik hier op.
2. Je ziet vervolgens je wensenlijst met de door jou geplaatste artikelen. Indien je niet bent ingelogd verschijnt een pop-up, met de melding ‘Log in’.

Mijn wensenlijst bekijken of bewerken
Volg je de onderstaande stappen.
1. Log in.
2. Klik op ‘Wensenlijst’.

Hier kun je een product afrekenen of verwijderen.

Hoe lang blijven producten staan op een wensenlijst?
Producten blijven staan tot dat je deze zelf hebt verwijderd.

Ik kan geen producten aan mijn wensenlijst toevoegen
Neem dan contact met ons op te nemen. Wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Alle producten op mijn wensenlijst zijn verdwenen
Neem contact met ons op. Wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Ik heb een probleem bij het aanmaken, inloggen of wijzigen van mijn account

Ik krijg de melding dat dit e-mailadres nog niet bekend is
Dit betekend dat we het ingegeven mailadres niet kennen. Probeer dan in te loggen met je klantnummer.

Weet je zeker dat je al een account bij ons hebt, neem dan gewoon contact met ons op.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Probeer dan in te loggen met je klantnummer of neem contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik hier. Vul vervolgens je e-mailadres in en wij sturen je een link op om je wachtwoord te resetten.

Ik krijg de melding ongeldig e-mailadres en/of wachtwoord
Controleer of je geen typefout hebt gemaakt. Staat misschien Caps Lock per ongeluk aan? Nee, klik dan op de knop ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt een e-mail in je mailbox om je wachtwoord opnieuw instellen.

Mijn factuuroverzicht

Waar kan ik mijn facturen vinden?
Facturen kun je vinden in je account. Je kunt deze bekijken en uitprinten. Op onderstaande wijze kun je een factuur vinden:

1. Log in;
2. Klik op ‘Bestellingen’;
3. Zoek de bestelling;
4. Klik op ‘Bekijk details’;
5. Klik op ‘Factuur printen’.

Enjoyy bewaakt je gegevens en waarschuwt voor phishing

Zijn mijn gegevens veilig bij Enjoyy?
Uiteraard zijn je gegevens veilig. Wij maken gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken en werken alleen samen met de
beste partners. Toch niet je gegevens met ons delen? Geen probleem, dan bestel je zonder een account aan te maken.

Wat is phishing en waarom waarschuw je mij hiervoor?
Hier kun je informatie vinden over phishing.

Hieronder een korte samenvatting.
Phishing is fraude waarbij geprobeerd wordt om je gegevens te stellen. Criminelen misleiden je met valse e-mails. Deze valse e-mails lijken van bekende websites of overheidsinstanties te komen, maar zijn verzonden door criminelen. Het lijkt bijvoorbeeld dat je via een link in een e-mail inlogt, maar je geeft juist je inloggegevens aan criminelen, op een nagemaakte kopie van een bekende of vertrouwde website. Met deze gegevens bestellen criminelen vervolgens op jouw naam artikelen die jij moet betalen. De producten laten ze op een ander adres afleveren. 

Hoe herken je phishing?
Via de onderstaande controle weet je zeker of het geen phishing is.
1. Ze vragen je om in te loggen via e-mail. 
    Enjoyy vraagt je nooit om in te loggen via een e-mail. Wij sturen je alleen een e-mail met inlog als je een nieuw achtwoord wilt
    aanmaken. Deze e-mail ontvang je alleen als je zelf op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ hebt geklikt.
2. Ze gebruiken niet je naam
   Criminelen weten meestal niet je naam en beginnen dus meestal met Beste klant of iets dat hier op lijkt.
   Enjoyy spreekt je aan met je naam.
3. Het e-mailadres van waaruit de e-mails zijn verzonden klopt niet.
    E-mails die je ontvangt van Enjoyy eindigen altijd op:
    @enjoyy.com
    @enjoyy.nl
    @enjoyy.be
    Andere varianten zijn niet van Enjoyy, verwijder deze dus.
4. In de e-mail wordt gevraagd om een bijlage te openen.
    Enjoyy vraagt nooit om op een bijlage te openen.
5. Het webadres klopt niet.
    Webadressen van Enjoyy beginnen altijd met:
    www.enjoyy.com/
    www.enjoyy.nl/
    www.enjoyy.be/
    Staat er bijvoorbeeld www.enjoy.com.endannogiets.com/, dan is dit een vervalsing.

Het adres waar ze je naartoe willen verwijzen is makkelijk te zien. Als je bij een e-mail twijfelt, houd dan je muis op de link of het getoonde e-mailadres. In de statusbalk van de browser (meestal onder in beeld) zie je het webadres waar naartoe wordt verwezen.

Twijfel je? Dan niet klikken.

Help ik denk dat ik een slachtoffer ben van phishing
Denk je slachtoffer te zijn geworden van phishing, neem dan direct contact met ons op. Wij gaan je zo goed mogelijk helpen.

Een kwetsbare plek bij Enjoyy gevonden?
Denk je een kwetsbare plek te hebben gevonden bij Enjoyy, neem dan z.s.m. contact met ons op.

Het kan zijn dat er een kwetsbaarheid is ontstaan.
Stuur ons dan je volledige gegevens en de details van wat je hebt gevonden, bijvoorbeeld:
- SQL injection;
- Cross Site Scripting (XSS);
- Cross-Site request forgery (CSRF);
- Authentication/Authorization;
- Information leakage.

Zodra wij een melding hebben ontvangen gaan onze professionals aan de slag. Wij houden je op de hoogte van onze bevindingen.
Ga a.u.b. wel discreet om met deze informatie en de eventuele kwetsbaarheid die je hebt gevonden.

Adresboek

Hoe pas ik een adres aan?
Je adres wijzigen doe je via de onderstaande stappen:
1. Log in;
2. Klik op ‘Adresboek';
3. Hier kun je het gewenste adres aanpassen.

Hoe kan ik een adres buiten Nederland of Belgie toevoegen?
Helaas, dit is niet mogelijk.

Hoe pas ik een adres van een geplaatste bestelling aan?
Dit is niet mogelijk. Adressen zijn alleen aan te passen voordat een bestelling definitief is.

Top